Skip to main content
myfiber icon

Najczęściej zadawane pytania

Huawei EG8141A5

  • 1 gigabitowy porty Ethernet; 3 porty standardu FastEthernet
  • 1 port telefoniczny RJ11 (POTS);
  • 1 port USB;
  • WiFi 2,4
  • maks. teoretyczna  przepustowość do 300 Mb/s w paśmie 2,4 GHz

Huawei HG8245Q2

  • 4 gigabitowe porty Ethernet;
  • 1 port telefoniczny RJ11 (POTS);
  • 2 porty USB;
  • dwuzakresowe WiFi 2,4 / 5 GHz;
  • maks. teoretyczna  przepustowość do 300 Mb/s w paśmie 2,4 GHz / do 867 Mb/s w paśmie 5 GHz.

Mercusys AC12G

  • dwupasmowe Wi-Fi w standardzie AC1200 —maks. teoretyczna przepustowość do 300Mb/s w paśmie 2,4 GHz i 867Mb/s w paśmie 5 Ghz
  • 4 porty gigabitowe
  • obsługa do 60 urządzeń — udostępnianie połączenia wielu urządzeniom jednocześnie
  • 4 zewnętrzne anteny wysokiego zysku — zasięg bezprzewodowy w całym domu

Huawei EG8145X6

  • obsługa Wi-Fi 6
  • maks. teoretyczna przepustowość WiFi: 2402 Mb/s w 5 GHz, 574 Mb/s w 2,4 Ghz
  • 4 gigabitowe porty Ethernet
  • 2 porty USB 2.0 *1 port telefoniczny POTS (RJ11).

Prędkość deklarowana – 100% prędkości
Prędkość zwykle dostępna – 80% prędkości deklarowanej
Prędkość minimalna – 60% prędkości deklarowanej

Firma MyFIBER wykonuje instalacje kabla napowietrznie. Jeśli klientowi zależy na umieszczeniu kabla pod ziemią, klient może wprowadzić kabel we własnym zakresie. Kabel zostanie dostarczony przez techników po wcześniejszym kontakcie telefonicznym bądź mailowym.

Instalacja wykonywana jest napowietrznie, od najbliższego słupa energetycznego, do domu klienta. Technicy wprowadzają kabel w miejscu wyznaczonym przez klienta, o ile pozwalają na to warunki techniczne . Kabel światłowodowy jest instalowany bezpośrednio do routera lub urządzenia światłowodowego. Następnie technicy konfigurują router i zawierają umowę z klientem.

Poniżej krótki filmik przedstawiający instalacje w praktyce.

Tak, kwota abonamentu jest wtedy wyższa o 10 zł.

Kwoty pakietów zawarte na stronie internetowej zawierają rabaty za e-fakturę oraz zgody marketingowe.

Niestety nie, dekodery podłączamy wyłącznie kablowo.

Aby aktywować usługę na kilku telewizorach do każdego z nich potrzebny jest osobny dekoder.

Wymagany jest zakup dekodera dedykowanego dla naszej usługi.

Zakup urządzenia telefonicznego należy do klienta.

W najtańszym pakiecie nie ma darmowych połączeń zagarnice.

Kabel telefoniczny podłączony jest do routera.

Z usługi telefonii można skorzystać tylko przy posiadania internetu światłowodowego lub radiowego z naszej firmy.

Skontaktuj się z nami

Prowadzisz firmę? Sprawdź naszą ofertę dla biznesu

Formularz kontaktowy

    Dane kontaktowe

    MyFiber Sp. z o.o. Połom Duży 175,
    32-720 Nowy Wiśnicz
    14 658 5000 bok@myfiber.pl
    KRS 0000934636 NIP 8681983337